Memy Typowy facet

Faceci są jak psy cieszą się że Cię widzą i nie mają pojęcia na co się wściekasz
0 komentarzy
Typowy facet: wydaje się inna, miło się z nią pisze, porządna, chyba się zakocham, nie będę pisał do innych. Typowa laska: lol Halina, czekaj bo pięciu bolców do mnie pisze
0 komentarzy
Jak mężczyźni rozumieją psychikę kobiet
0 komentarzy
Kiedy jajo odklei Ci się od uda
0 komentarzy
Laska potrzebuje tylko dobrego, czułego faceta. Ta sama laska: jestem dobrym i czułym facetem, ale jesteś nudny
0 komentarzy
Jakiś facet obrywa czymś w jajca, dziewczyny: jesteś cały? Faceci którzy to widzieli koty
0 komentarzy
Kobiety na ulicy chciałabym taką torebkę, faceci na ulicy: jak nie dobiegnę do tego słupka przed tym samochodem to umrę
2 komentarze
Męski manifest
0 komentarzy