Krakowski Ruch Społeczny „Nie Oddamy Miasta” nie odpuszcza społecznej presji na polityków i cały czas daje radnym do zrozumienia, że mieszkańcy NIE CHCĄ tzw. strefy czystego transportu w Krakowie!
Wojewódzki Sąd Administracyjny uchylił w całości uchwałę krakowskich radnych o ustanowieniu Strefy Czystego Transportu – poinformował Ruch Społeczny „Nie Oddamy Miasta”, który sprzeciwia się nakładaniu absurdalnych restrykcji na kierowców w polskich metropoliach. Warszawa następna? :D
DOBRZE NIECH LEMINGI JEŻDZĄ mpk a LEXUSY NIECH TRUJĄ
[…] Władze miasta Krakowa zostały zmuszone do ustępstwa w sprawie tzw. Strefy Czystego Transportu – podaje „Gazeta Wyborcza”. Jest to skutek zorganizowanej akcji krakowian, którzy przeciwstawili się „ekologicznemu” zamordyzmowi wymierzonemu we własność prywatną. […] – tera W-wa
Patrzą na rok produkcji i normę euro a nie na produkowane co2 i noxy
suvy i duze samochody nie bedą zakazane bo to samchody dla bogaczy, i mozna je modyfikować, maja duzą moc, mozna opancerzyć, idea tych stref jest taka ze ma jezdzić mało i tylko drogie samochody bogaczy
Ciekaw jestem czy ktokolwiek z tak głośno krzyczących w tej sprawie zadał sobie trud sprawdzenia, na podstawie jakiego kryterium określono które pojazdy będą mogły wjechać a które nie. Może wcale nie chodzi o bezwzględny poziom emisji CO2 (w g/km) a w odniesieniu do mocy silnika? Przecież jest oczywiste, że samochód z silnikiem o większej mocy wyemituje na każdy przejechany km więcej CO2, niż z mniejszym silnikiem.
A teraz bezpośrednio, Panie Autor: czy gdyby zakazano tych właśnie SUV-ów (które i tak gówno tam wjadą, bo miejsc parkingowych nie znajdą), ból Pańskiej dupy byłby mniejszy, większy, taki sam?
Krakowski Ruch Społeczny „Nie Oddamy Miasta” nie odpuszcza społecznej presji na polityków i cały czas daje radnym do zrozumienia, że mieszkańcy NIE CHCĄ tzw. strefy czystego transportu w Krakowie!
Ludzie powinni się postawić i to wy##bać.
Wojewódzki Sąd Administracyjny uchylił w całości uchwałę krakowskich radnych o ustanowieniu Strefy Czystego Transportu – poinformował Ruch Społeczny „Nie Oddamy Miasta”, który sprzeciwia się nakładaniu absurdalnych restrykcji na kierowców w polskich metropoliach. Warszawa następna? :D
DOBRZE NIECH LEMINGI JEŻDZĄ mpk a LEXUSY NIECH TRUJĄ
[…] Władze miasta Krakowa zostały zmuszone do ustępstwa w sprawie tzw. Strefy Czystego Transportu – podaje „Gazeta Wyborcza”. Jest to skutek zorganizowanej akcji krakowian, którzy przeciwstawili się „ekologicznemu” zamordyzmowi wymierzonemu we własność prywatną. […] – tera W-wa
Tylko diesle mają wypier*alać
@12:29 – zagazowane chyba nie ale elektryczne chyba tak ;)
Można już odpowiadać bezpośrednio pod danym komentarzem, nie trzeba wołać po godzinie ;)
A jednak chodzi tylko o diesle, sprawdziłem, więc jeśli ktoś tu kwiczy, to zapewne właściciel „okazyjnie” kupionego starego diesla
Czyli zagazowane seicento nie wjedzie? Na pewno? :)
Patrzą na rok produkcji i normę euro a nie na produkowane co2 i noxy
suvy i duze samochody nie bedą zakazane bo to samchody dla bogaczy, i mozna je modyfikować, maja duzą moc, mozna opancerzyć, idea tych stref jest taka ze ma jezdzić mało i tylko drogie samochody bogaczy
Póki co oddychanie za friko :D
Ty, bogacz, 20-letni Renault Espace bez tłumika to nie SUV
Ciekaw jestem czy ktokolwiek z tak głośno krzyczących w tej sprawie zadał sobie trud sprawdzenia, na podstawie jakiego kryterium określono które pojazdy będą mogły wjechać a które nie. Może wcale nie chodzi o bezwzględny poziom emisji CO2 (w g/km) a w odniesieniu do mocy silnika? Przecież jest oczywiste, że samochód z silnikiem o większej mocy wyemituje na każdy przejechany km więcej CO2, niż z mniejszym silnikiem.
SUV’y to na końcu będą zakazane
A teraz bezpośrednio, Panie Autor: czy gdyby zakazano tych właśnie SUV-ów (które i tak gówno tam wjadą, bo miejsc parkingowych nie znajdą), ból Pańskiej dupy byłby mniejszy, większy, taki sam?
Bo prawo jest dla bogatych. Ty masz żyć tak jak chcą bogacze.