No ba, wszystko przecież przez to, że w europie nie ma europejskiego trampka. No ale nie traćmy nadziei, nieudaczny prawnik dziadek jarek wkrótce zapewne wróci do władzy, zarządzi demokraturę nieliberalną, rozpoda dobra narodowe swoim oligarchom, będzie rządzić aż do siódmego pokolenia, a polscy tirowcy zarobią wtedy więcej niż hamerykańscy i meksykańscy razem wzięci.
U nas w Rosji nie ma takich nieludzkich podziałów społecznych jak w USA czy w Europie. Wszystkim należy się po równo, a bogactwo matki Rosji jest naszym wspólnym bogactwem
Do Gość pisze: 17 lipca 2025 o 22:44
Tu nie chodzi o politykę. Chodziło mi bardziej o to że w USA ciężarówki jeżdżą taką samą prędkością jak osobówki i mogą śmigać pasami jakimi tylko chcą, mogą wyprzedzać i dla tego są w stanie zrobić dużo więcej mil mieszcząc się w czasie pracy na legalu. Więcej mil równa się więcej zielonych. Dniówka powinna wyjść 400-450 dolarów spokojnie nawet początkującemu.
W Europie jeździcie jak lamusy to i mało zarabiacie. Europejski kierowca pracuje 4 miesięcy na to co ma kierowca z USA w miesiąc.
No ba, wszystko przecież przez to, że w europie nie ma europejskiego trampka. No ale nie traćmy nadziei, nieudaczny prawnik dziadek jarek wkrótce zapewne wróci do władzy, zarządzi demokraturę nieliberalną, rozpoda dobra narodowe swoim oligarchom, będzie rządzić aż do siódmego pokolenia, a polscy tirowcy zarobią wtedy więcej niż hamerykańscy i meksykańscy razem wzięci.
U nas w Rosji nie ma takich nieludzkich podziałów społecznych jak w USA czy w Europie. Wszystkim należy się po równo, a bogactwo matki Rosji jest naszym wspólnym bogactwem
Do Gość pisze: 17 lipca 2025 o 22:44
Tu nie chodzi o politykę. Chodziło mi bardziej o to że w USA ciężarówki jeżdżą taką samą prędkością jak osobówki i mogą śmigać pasami jakimi tylko chcą, mogą wyprzedzać i dla tego są w stanie zrobić dużo więcej mil mieszcząc się w czasie pracy na legalu. Więcej mil równa się więcej zielonych. Dniówka powinna wyjść 400-450 dolarów spokojnie nawet początkującemu.